Що означає статус товару "Замовити"?

Статуст товару "на замовлення" у нашому Інтернет-магазині означає, що побутову техніку потрібно замовляти на заводі-виробнику і її слід очікувати.
Зазвичай замовлення моделі «йдуть» до нас 2-5 тижнів.

Найчастіше статус «На замовлення» надано тій техніці, яку нечасто замовляють або якщо це новинка.

Час очікування покупця відповідає часу на оформлення документів та доставку побутової техніки із заводу-виробника до нас.

Техніка, запас якої обмежений має третій статус «Наявність уточнюйте».
Якщо товарів достатньо, вони мають статус "Є в наявності".

Услова придбання обраної техніки зі статусом «на замовлення»:

1) зв'яжіться з менеджером для отримання детальних консультацій щодо термінів та умов виконання замовлення:

- обговоріть розмір (від 20 до 100%) та спосіб (у нашу касу або через банк) передоплати.

У разі внесення часткової передоплати остаточна вартість техніки може незначно змінитись (як у бік збільшення, так і зменшення ціни).
Сума платежів коригується щодо курсу валют на кожну дату сплати.

- обговоріть варіанти доставки.

Оформіть заявку в Інтернет-магазині або попросіть менеджера внести Ваші контактні дані.

2) внесіть обраний % передоплати до каси в одному з наших офісів або сплатіть рахунок у банку.
Після внесення передоплати замовлення вважається успішно оформленим та починає оброблятися.

3) дочекайтеся дзвінка менеджера, який піде після відвантаження товару на наш склад,

4) внесіть частину передоплати (якщо оплатили менше 100%),

5) отримайте замовлення (в офісі компанії, у Вас вдома або в офісі, в офісі служби доставки) разом із гарантійним талоном та іншими супровідними документами.

Бажаємо Вам лише приємних онлайн-покупок!
 

0
Пусто
Запис близько
близько
Зв'язок з нами
Telegram
Viber
пошта
Телефони